Final Exam dah nak mai dahh

Assalamualaikum dan selamat membaca kepada anda yang sekarang tengah meng'stalk entry aku kali ni. Terima kasih dan tahniah di ucapkan. Haha, tetibe lak. Ah, never mind.



Aku tengah stresss ! tersangat stress.. Pasai pa ? Mesti dah tau kan pasai apa. Sebab title aku tu dah menceritakan segalanya. Cewahh. Walaupuan dah diketaui umum, aku still jugak nak bagitau lagi skali. Tapiii, dalam tone yang lebih jelasss.


Final Exam dah nak mai dahh !

Haa, tu diaa.. tulisan besaq dah keluaq. Ketaq ketaq jugak la nak pi jawab exam nanti.. FINAL weh. Penentu pointer aku. Study dah serajin habis dah, doa lepas solat pun dah buat, so cuma perlu tawakal jelah lagi. Semoga soalan yang keluar nanti senang senang je belaka eh. Aminnn. 



Entry kali ni di publish dengan satu niat murni lagi suci dari hati yang bersih sebersih baju yang di cuci dengan Ajax Fabuloso. Ajax Fabuloso ? ah, peduli lah..
Diharapkan kepada yang membaca entry ini mendoakan kejayaan aku menempuh final exam yang menggerunkan ini yaww. Lepas habis saje final exam ni, aku akan kembali dengan entry yang baru. So, tunggu kepulangan aku tau..hee


4 comments:

mohamad shazni said...

gud luckk..=)

Anonymous said...

SEMOGA SUKSES... Yaaaaa
Ganbatte Ne...!!!

jaakechik said...

buat yg terbaik ye dear...smoga dipermudahkn sgala urusan...amin..

Camy Alya said...

gudluck yee ^^

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...