KOREA lagiii ???

Aku sebenarnya tak tau sangat pun pasal industri muzik Korea. Jadi maaf lah ye kalau apa yang aku cakap ni salah atau apa eh.. hee

Mula-mula kan aku tak faham kenapa ramai sangat yang tergila-gilakan artis korea nih. kenapa kegilaan diorang tuh melampau sangat ? Aku dah tengok dan aku akui lagunya memang catchy, menarinya smart, mamat korea dalam group tu pun kacak-kacak dan comel.;)

Tapi permasalahannya, Semua yang berkaitan Korea dah jadi ikutan n trend sampaikan ada lak wujud kumpulan VIP yang ala-ala k-pop nih kat malaysia.. kalau ada yang tak tau kumpulan VIP nih, aku rasa korang dah boleh dah terjun bangunan 10 tingkat.. :P
keobsesan diorang yang terlampau kat artis korea sampai boleh hafal lagu-lagu korea..padahal sepatah haram pun tak paham.. haisshhh, pelik betul lahhh..

Aku bukannya benci orang yang gila Korea ni.. and aku tak benci langsung or meluat atau apa-apa jelah kan.. Aku takde perasaan pon.. :P Cuma aku macam tertanya-tanya je apa sebenarnya yang diorang minat ?

aku sebagai seorang perempuan, rasanya tau sangat kenapa artis korea ni jadi kegilaan sangat sangat nih.. and korang pun kompem kompem dah tu jugak kan ?? so, agaknya tak payah lah aku cakap kenapa.. hee

cuba korang tengok kat bawah ni....









macamana lah ramai yang tak gila kalau tengok jejaka-jejaka hensem ni.. aku pun cairrr bebbb...
jangan nak cakap perempuan jelah kannn.. lelaki pun sama..









melelehh lah korang ( kaum-kaum adam ) ni tengok pompuan korea yang comey-comey nih.. kan kan kan ??? haaa..

so, kesimpulannya adalahhh... peminat-peminat artis korea hanyalah atas sebab cair dengan kehenseman dan kecomelan diorang sahaja ! bukan sebab mutu lakonan mahupun nyanyian..

okeyyy, sekian ! ;)


2 comments:

Unknown said...

x minat korea pun..

Khai_Sol said...

em,x juga,mutu lakonan dia orng pun okey..Drama dia banyak menujukkan scene panaroma yg menarik..Sebab tu kitaorg tertarik dengan drama korea and citer dia x lah sterotaip sangat macam citer indon=)..Minat diaorang punya dance dalam lagu..Tapi artis k-pop sangat comey=).. Hyung joong=)

p/s:saya hanya peminat yang sedang2 je..tak obses sangat @ anti=)

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...