penangan MUKABUKU

assalamualaikum and selamat petang kepada readers2 yang ku sayangi, cewah ! hee
petang ni terfikir lak nak buat entry pasal facebook..hmm, yelah facebook ni kan glamour..semua orang ade akaun fb sendiri kan.. tak kira lah muda ke tua..hmm, memang hebat fb ni kan.. dulu ade pulak keluar isu fb nak ditutup.. haa, ternyata berita tu palsu belaka..aku tak pernah percaya pun tu sume..merepek saje .. huh !! =.='

Apa sebenarnya yang ada kat Facebook ni ye ? hmm, sekarang nih kalau kita tengok lah kan ramai sangat yang suka online fb.. yeah, aku pun sama jugak.. dulu masa mula2 buat akaun fb, punyelah giler.. asyik nak online je 24jam..rasa macam taknak lepaskan lappy.. yelah kan, excited dapat chatting and balas2 comment..
-
-
fb ni aku rasa dah macam tempat meluahkan perasaan pulak..tak kira lah perasaan happy, sedih ataupun marah.. yelah itu perkara biasa, and dah memang akan sokmo jumpa post2 yang mengutuk and memaki hamun sume ade lah..pelik2, marah pun nak sampai post dekat wall bagai,.ape kata kalau pergi je jumpa orang yang tak puas hati tu and cakap je depan2..kan senang macam tuh..takdelah menambahkan masalah, betul tak? hmmm..



fb ni jugak dah macam peti ais lah bagi aku.. bila bosan mesti nak bukak and tengok apa yang menarik di dalam dan akan tutup selepas beberapa minit.. sangat membosankan sebenarnya..tapi kalau ada kawan and ade isu yang menarik dalam fb takde lah bosan sangat, sekurang-kurangnye ada jugak lah mende yang boleh di buat..and bukan lah buang masa je depan lappy.. :)
-
-
-
walaupun aku selalu cakap fb ni membosankan tapi, bila tiap kali aku on kan lappy aku, mende yang 1st aku bukak adalah FACEBOOK..hahaha :D


4 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

hai...salam kenal ^^
suka blog nih...pinkkk...

Ziela Rafie said...

@!✿❤Cik Puan Izan❤✿! hai.., yeke.. mekasey ye :)

MIMIE AIZA said...

facebook ni membahayakan jugak

Unknown said...

Ziela...FB ni ibarat pisau , guna dgn betu ada manfaat..silap guna terhiris jar tertikam diri...

saya pun mcm awak buat FB tu mcm petiais...hahaha...

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...