Followers'ku

hello guys ! tak sangka aku bila tengok followers aku dah mencecah 100 orang.. wohoo, pencapaian yang cemerlang, hikhik
masa mula2 menapak dalam arena pem'blog'kan nih, aku tak pernah terfikir pun akan dapat followers seramai macam nih.. dulu pun kawan2 aku je yang follow..orang lua takde pun.. tapi bila aku dah tahu macamana nak dapatkan ramai followers, baru lah aku tahu rupanya kita kena blogwalking.. followers takkan bertambah kalau kita hanya duduk diam dan menunggu saja orang singgah dan follow blog kita.. kan3 ?? :D



3 comments:

Anonymous said...

betoi3x. dok tunggu je kompem org xsedo yg kite ni wujud.. =) lagu best..

Ziela Rafie said...

@a pis of art hahaha.. yeah, kena rajin2 kan lagi lah blogwalking..hee

wannie said...

hihi...tahniah...^^

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...