Kehidupan Baruku

Assalamualaikum.. 

ehem-ehem... rasanya sudah lame benor aku tak update entry.. 
almaklum lah, aku sekarang tengah busy study untuk final exam, plus pulak dengan 
busy mengemas barang untuk berpindah ke rumah baru.. 


wah..
sekarang sudah selesai angkut-angkut barang ke rumah sewa..
walaupun masih banyak barang lagi nak di kemas,
 aku dah rasa lega dah sebab semuanya dah selesai and dah tak perlu lagi nak balik ke hostel.., hee :D
selamat tinggal A489 (bilik hostel aku) !! :D


sekarang.....
iaitu pada 17 may 2011
bermula lah kehidupan baru aku di rumah baru di Seksyen 15, Bandar Baru Bangi.. :)
wah, rasa excited giler.. tak sabar rasanya nak bawak
 mak, abah and adik2 aku tengok rumah sewa aku nih.. hee :D

No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...