Taman Botani, Putrajaya

hai readers, apa khabar ? harini dah 9 May ye.., tau tak aku dah start final exam ? OMG, tak sangka masa tuh cepat sangat berlalu.. dah sampai time nak final tapi aku ? hmm, taknak cakap banyak pasal exam sebab nanti buat aku tension je..huu :P
semalam aku ke Taman Botani, Putrajaya.. kononnya nak berbasikal lah petang tuh tapi kedatangan aku dan member2 yang lain agak lewat sampai kaunter sewa basikal dah tutup.. oh, kuciwa rasanya... :(
tapi walaupun tak dapat nak naik basikal menjelajahi taman tuh, kitorang semua bergambar.. tempatnya dan pemandangan yang menarik.. masing-masing pulak bawa kamera Nikon and Conan.. ah, aku pun menyibuk jugak lah walaupun tak berapa kenal pun dengan diorang tuh semua sebab semuanya senior aku.. hiii.. :D
tau tak aku tak pernah tau pun kewujudan taman tuh.. first time aku pergi semalam.. memang best tapi sepanjang pergi sana tuh aku tak selesa pun atas sebab.... hmm, ade lah.. hee





1 comment:

adwafarahin said...

x penah ke sana lg
nnt nk g la :)

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...