Edit Edit LAGI...

fuh, letih.. sanggup bersengkang mata edit2 blog.. bukannya ape, bila aku dah on blog aku nih confirm nak edit2 punya lah.. aku tahu, walaupun ada 14 followers dah setakat nih, tak semua pun yang selalu ikut perkembangan blog aku nih.. ade pun maybe seorang dua je.. tu pun kalau ade lah, haha :D
sama jugak lah macam aku.. aku dah follow lebih dari 10 kot blog orang tapi yang sokmo aku bukak just 1 blog je.. blog sape lagi kalau bukan blog CIK LYSSA nih.. bukak pun sebab blajar tutorial dia..hikhikhik.. kira aku ni memang follower tetap dia lah..hehe ^.^
untuk setakat nih, dah dekat 3,4 kali aku tukar template and background blog aku nih.. sebab tak puas hati je dengan kecumilan blog aku..hee :)  tapitak ape lah.. sekurang-kurangnye aku tak bosan dengan blog aku sendiri..hihihi



untuk masa sekarang nih, macamni lah rupanya blog aku.. penat tau edit.. comey tak ??

2 comments:

Dinkyrara :) said...

comel blog cik ziela ni,like :)

biSikaN NurAni said...

comel2...hehe

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...