blog KU cantik.......

fuh !! penat edit blog.. tapi tetap tak jadi.. hwawawawa :'(
aku punya gambar dekat atas tuh dah tak masuk dalam kotak dia.. macamna nak edit balik ?? haishhh, geramnya.. tadi dah ok tapi maybe aku ada tertekan atau ter'delete sesuatu sampai jadi macamtu.. sedihnya.. nak blog yang cantik !! :(
susah jugak eh nak edit.. jeles tengok blog orang yang cun-cun tapi aku punya ?? erkkk, segan nak jadi follower orang bila tengok sendiri punya blog hancur.. :'(
rasa macam  pelik pulak, kat mana lah diorang yang edit2 blog tuh dapat semua mende yang aku nak buat tak boleh ?? eii, sumpah jeles !!.. nak jugak lahhh... dah macam2 blog aku masuk, blajar teknik2 nak edit blog, tapi apa yang di ajar tuh semuanya buat kepala aku serabut.. haishhh, gerammmm...... !x-(
sekarang aku punya blog ok lah sikit dari dulu kan ?.. hee :D kalau dulu terasa suram je, tapi sekarang macam dah happening sikit.. sikit jelah.. huu :P
untuk harini saja aku dah habiskan masa 4jam edit blog ni ha.. taktau dah nak wat ape.. takut nanti makin hancur je.. haishhh, menangis tak berlagu la aku.. penat kot buat teteiba je blog hancur.. OMG ! tak boley bayangkan siot ! =.=
hope, nextime aku boley lagi improve'kan kemahiran meng'edit2 blog aku ni kasi lebih cantik.. insyaAllah ! :)


aku nak blog aku nanti lagi cantik dari blog yang kat atas ni !
grrr... sumpah jeles giler dengan pompuan nih, pandai giler edit blog siap sediakan tutorial lagi untuk followers2 dia.. tengs Lyssa.. tutorial kamu sangat2 membantu.. :)
korang kalau nak blajar edit blog dengan lyssa, boleh lah jadi follower dia... ^.^
klik saja : DISINI :)

1 comment:

Anonymous said...

So in conclusion, the answer is no, a free reverse cell
phone lookup does not currently exist. Different parents will have
different ideas on what age is appropriate for a first one, but all parents can benefit from a reverse phone
lookup service once they do give their children a cell phone.
In the last few years, you may have heard the words bullying or cyberstalking in
the news quite a bit.

My web blog: phone directory

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...