cuti-cuti hari pekerja.. :P

hari rabu yang penuh dengan ketenangan..( tenang lah sangat :P ).. kelas takde, boleh duduk rilex je nih ha.. haishhh, puasa pulak harini.. hmmm, lapooo.. :( tapi takpe, iman aku kuat.. tak mudah tergoda dengan godaan SYAITOOONNN tuh.. huu
sorang2 bukak puasa.. elok2 lima orang plan nak puasa sama, tetiba sekarang tinggal dua orang je lagi yang masih mampu bertahan.. tarmasuk lah aku.. fulamakkk, hebat kan ?? hahaa
ok, bukan pasal puasa yang menjadi point utama aku.. just sebagai mukadimah je td.. ahakhakhak..
aku nak story pasal plan aku nak ke Genting Highland hari ahad nih !! wah, best giler kot.. tak sabar rasanya...
belum pergi lagi aku dah dok kecoh2 cerita pasal genting.. haishhhh, jangan tak jadi sudah lah.. malu kot.. hahaha.. memang termimpi2 lah aku pasni, asyik ingat pasal genting je.. excited punye pasal.. hahha..






Genting Highland akan jadi percutian yang terbaik lah kali ni.. insyaAllah.. !! TERBAIK LAH !! hehehe ;)

No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...