laLALAla

harini bangun pagi seperti biasa untuk ke kelas Cost Accounting, huhu
Tengah dok bersiap-siap ade pulak yang hantar mesej kate kelas untuk pagi ni di batalkan and akan di ganti hari lain.. mak aih, rase geram giler lah.. orang dah siap pakai baju, touch up pun suda, tinggal nak pakai tudung je lagi, last2 dapat tahu kelas cancel.. hmm, tapi bagus la jugak, aku memang suke sangat kelas takde. nasib baik lah diorang inform pagi2 lagi sebelum aku, alin and akak keluar dari bilik, hahaha..
lepas tahu kelas da cancel ape ag, salin sume baju,sangkut elok2, nnti kelas pkul 12 nak pakai balik,huhu
hhm,niat nak sambung tidur x jadi sebab malas pulak nak lelapkan mate (ceh, x leh bla. padahal kuat tidur, haha.)
aku online la facebook sementara tunggu masa nak ke kelas pada pukul 12 tangah hari.. kan bagus kalau harini sume kelas cancel.. pehh, raya hindu betul la aku..hahaha.pagini boleh la nak bersenang lenang sebab kelas Cost Accounting cancel.. tapi petang nanti hamek kau, kelas sampai pukul 5setengah.. kalau kelas Cost ke, Financial ke, Marketing ke takpe la jugak. aku snggup je balik pukul 5setengah.. tapi ni tak.. kelas statistics.. ape punye malang lah section 1 ni, huhuhu
ape ape pun sabar jelah.. sabar jela duk dalam kelas madam suzana 2.. "ITU MASALAH AWAK, TERIMA KASIH" arghh, benci oh, dengar perkatan tu..huhuhu

No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...