SAYANG mak abah

bangun saje tidur petang tadi, aku tetibe je teringat dekat mak, abah, adik (kembar) dan tehah.. aku rindu kat diorang. kalau di kira, rasanya dah nak dekat sebulan lebih tak jumpa diorang. sumpah aku rindu diorang.. mak, abah sihat2 saje kan? akak tak sabar nak balik jumpa mak and abah :'(..
perasaan ni rasa sedih sangat.. aku jauh dari diorang and jarang sangat dapat jumpa. dulu masa aku sekolah and duduk dekat kampung, hari2 dapat tengok muka mak, abah, adik and tehah.. kalau dulu, selalu jugak aku bergaduh dengan tehah kadang 2 dengan adik..kalau dikenang semula peristiwa2 tu , rasa kelakar sangat.. tapi sekarang bukan kan nak gaduh, jumpa pun jarang sekali.. kalau aku balik pun hanya untuk beberapa hari atau beberapa bulan je.. memang masa tu hanya untuk aku melepaskan rindu aku je dekat diorang..
tak lama lagi cuti mid sem.. just seminggu je..agak2nya puas ke aku balik kampung jumpa mak, abah and adik2 aku?.. hmm, kalau diikutkan memang takkan cukup pun cuti seminggu tu.. tapi ape boleh buat,  segalanya sudah ditetapkan..ok lah semggu, daripada tak dapat cuti langsung.. betul tak?..
kepada mak, abah and adik2 ku, jumpa nanti kat umah.. minggu depan ! 
Time ni aku lah yang jadi photographernye. Sebab tu aku takde dalam pic ni, hihi :)
I LOVE YOU, EMAK AND ABAH !! 

No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...