ku rindu PLKN

online je facebook tadi, aku terjumpa seorang member PLKN aku share video PLKN SIRI 7 KUMPULAN I HIJRAH PENOR.. dengan rasa exited aku play video 2.. pehh, sumpah sedey sangat.. aku rindu kem hijah penor.. rindu kat kawan2, cikgu2, dorm, padang kawad, dewan makan, kelas, semuanya rindu..
aku rasa macam nak balik semula kat kem 2.. tapi semuanya tak mungkin..
aku ingat lagi masa kat sana dulu.. walaupun cuma 2 bulan lebey je kat sana tapi macam2 benda yang aku belajar.. dulu sebelum aku pergi jejak kaki kat kem hijrah penor, aku dah FUCK PLKN sebab aku memang tak suka langsung dengan aktiviti2 lasak, kawad, and aku tak suka dengan peraturan !
tapi bile da tamat latihan, aku rasa mcam nak menangis, (dah memnag menangis pun) bile nak tinggalkan kem and kawan2.. sumpah sedey giler.. dulu FUCK tapi sekarang LOVE PLKN HIJRAH PENOR.. :)






memang betul orang cakap, sebelum pergi memang menyampah and bencikan PLKN tapi bila dah merasai pahit manisnya kehidupan di kem PLKN, pasti akan cintakan PLKN.. 



No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...