volleyball

tidak ku sangka, blog aku yang sebelum ni dah rosak sudah elok semula. suke giler !
puas aku meng'edit semula blog nih dan akhirnya berjaya walaupun tidaklah se'cun mane tapi ok ar tu kan..hihi
petang tadi ade kelas volleyball. punyalah malas nak ke kolej sampai sanggup update status kat facebook, doa petang hujan.. haha, sape ntah yang update tu.. tapi ramai pulak yang 'like' termasuklah aku sebab aku ni dalam kategori student2 yang 'rajin'.. hahaha
aku ni sebenarnya tak minat lagsung bersukan bagai. bukan apa, aku tak suka dengan peluh. aku tau bersukan tu menyihatkan and tapi entah la.. aku x suka sangat. peluh tu buatkan aku rasa tak selesa and rasa macam buruk and busuk. hahaha
aku join main volleyball ni pun sebab ni subject wajib. nak taknak, aku kena amik and luluskan jugak..
susa eh, main volleyball ni.. mesti gunakan kekuatan tangan.. tangan aku da ar kecik, bila pukul ke memang sakitlah.. tu sebab teknik-teknik memukul yang salah ar tu, huhuhu
dalam kepenatan selepas bermain bola baling, sempat lagi aku and budak2 yang bersemut bibir ber'snap snap gambar.. hehe, cun doe muka tengah penat.. haha








No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...