Andai dapat diputarkan waktu


Untuk entri kali ini, bayangkan…....

andai dapat di putarkan waktu ! Andai benar, wujudnya time travel… andai wujudnya time tunnel… wujudnya sebuah kenderaan untuk merentasi masa (seperti dalam cerita BACK TO THE FUTURE tu).. bergerak ke masa hadapan dan juga mengundurkan masa kembali ke waktu sebelumnya…

Agaknya, apa yang akan korang ubah ? Apa yang ingin korang perbaiki ? Atau .. adakah sesuatu perkara yang korang tak puas hati atau sesalkan ?

Atau ...! Berpuas hatikah korang dengan keadaan sekarang ? Tidak mahu mengubah walau sedikit pun !

Untuk aku......

Mungkin aku tak main-main masa semester 3 dulu… sekarang nie dah kantoi ohh, walaupun memang tak dinafikan subject nye susah especially financial accounting !! & commercial law .. Pointer aku ternyata menurun dengan mendadak.. tapi masih bernasib baik sebab aku tak failed..haishhh, tu paling menakutkan.. Tapi masih tak berpuas hati larhhhh.. boleh tak tolong putarkan masa balik ? hwawawa :'( .. sekarang , terpaksa lah terima ajer kesan dan akibatnya….

Pengajaran peringatan untuk aku sendiri dan juga untuk korang yang masih study : STUDY BETUL-BETUL… JGN PERSIAKAN HARAPAN ORANG TUA KITA… SEBENARNYA, YANG AKAN MERASA KESENANGANNYA NANTI ADALAH KITA SENDIRI… SO… STUDY SMART… JANGAN SAMPAI MENYESAL DI KEMUDIAN HARI OKEYYY...;)

So, apa pulak imaginasi korang andai dapat diputarkan waktu ?

END

1 comment:

syana mizwateva said...

hmm...lau syana la kan...syana nk blik time syana x jatuh cnta nga sesape...time syana single n not available..bkn myesal dgn cnta skunk,tp maybe that is better right?hehe..
kalau la boleh kan??

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...