JODOH Ziela ? Siapa ~~

JODOH.. percaya ke dengan jodoh ?
Orang cakap setiap manusia kat dunia ni dah di tetapkan jodohnya. Tapi kenapa masih ada lagi yang jadi 'bujang terlajak' and 'anak dara tua' ? sebab diorang ni memilih ke ? atau diorang ni tak jumpa jodoh diorang ? hmmm

aku teringin sangat nak tahu siapa jodoh aku even aku ada boyfriend. sebab tak semestinya orang yang kita sayang ni akan jadi jodoh kita.. kan ? dan tak mustahil orang yang kita tak suka tu lah akan jadi jodoh kita suatu hari nanti.. haa.

"kalau JODOH, tak kemana" aku suka statement tu and pergi mana-mana pun selalu akan dengar.. memang betul pun..kalau dah di tetapkan jodohnya, pasti akan bersama juga walaupun tak suka..kan kan ?? hehe

kadang-kadang kan aku terfikir, entah-entah orang yang berada di sekeliling aku selama ni lah rupanya jodoh aku.. hmm, siapa tahu kan.. yelah, selalu jumpa, bersembang, bergelak ketawa, walaupun atas dasar sebagai seorang kawan.. Kawan dengan kawan pun boleh juga kan ? haa. so, sangat-sangat tak mustahil ! betul tak ??

kalau laa aku di beri peluang untuk pilih siapa jodoh aku..
Aku nak...........


lee dong wook

kim hyun joong


lee min ho * bukan nama sebenar.. HAHAHA

Apa-apa pun JODOH dan PERTEMUAN itu semuanya di tangan tuhan. Kita hanya merancang, dan tuhan yang menentukan. sekarang, aku hanya harapkan jodoh aku nanti adalah orang yang memang TERBAIK untuk aku.. yang boleh bimbing aku, boleh jadi pemimpin keluarga aku.. Amin

-END-

1 comment:

Unknown said...

berusaha... kemudian baru berserah kpd Allah.

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...