BersamaMU




Petang yang membosankan akhirnya membawa aku ke satu tempat yang menyenangkan.

Tengok matahari terbenam. Cantik !
kalau dapat bersama orang tersayang time ni, mesti romantik.. kan ? hee



nak tahu takkk...sebenarnya time ni HUJAN.. hahaha

wahhh, cantik ! eh, perasannye ~ ~ huahuahua
calling2 member yang sesat di tengah jalan.. ada ke jalan ke Tasik Cempaka taktau.. HAHA
eeehh, YOU !! saya tengah jalan pun mau tangkap gambar ke ? but, nice ! good job dear..
tengok pulak la siapa modelnye.. HAHAHA



Walaupun dah setahun lebih aku kat Bangi ni, ini lah kali pertama aku jejakkan kaki ke Tasik Cempaka ni. Tak sangka secantik ni.. tapi entah kenapa tempat ni tak menjadi kunjungan ramai. Waktu aku pergi hari tu, cuma ada berapa kerat je yang tengah berjoging.. couple-couple pun ada lah 2,3 pasang..hmm

Aku bukan berseorangan, tapiiiii......

dadda, alin dan miza.. my housemate lorhh.. gambar ni tak boleh nak rotate bagi tegak,
sebab size nye terlalu besar..
sorry lah sebab buat korang teleng kan kepala.. HAHAHA

Kami nak terbang !! boley ?? hehehe

Wahh, Happy nye yeee.. melompat lak.. Nak je terju dalam Tasik tu..
 berkubang macam kat kampung dulu2.. HAHA



Bila lagi kita ke sini ye ? bergambar lagi ramai2.. kalau boleh, nak semua housemate kita pegi.. ;D
next destination : Taman Botani, putrajaya. and Broga.. hehehe




Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...