tak habis-habis lagi dengan masalah

woHOoo.. problem lagi !!
kali ni, problem pasal rumah pulak.. hadooii.. apesal ni? hmm, memang sekarang orang tengah sebuk-sebuk cari rumah sewa dan sekarang aku pun dah terlibat sama menyibukkan diri cari rumah.. hmm, bila dah jumpa, macam2 hal pulak yang jadi.. memang problem betullah.. tension bhai..

ya, rumah yang dah jumpa ni sangat2 cantik dan agak selesa la juga sebab dua tingkat kan, tapi yang menjadi masalahnya pula, tranportation nak ke kolej lah.. bagi aku no problem sebab kemungkinan besar aku boleh dapatkan sebiji motor.. tapi macamana dengan housemate aku yang lain ni? pergi kolej jalan kaki? oh, no way la... jauh kot.. mau tercabut kaki... silap2 yang gemuk boley jadi kurus.. and yang kurus ni jadi makin "gemuk" lah, hahaha :D

apa-apa pun, aku nak tengokkan je.. kalau memang dah sepakat nak duduk dekat rumah sewa tu, aku just follow jela, taknak cakap banyak.. kang nanti ade pulak yang tersinggung dengan kata2 aku and tak pasal2 ada pulak yang bergaduh besar nanti..huuhuu

No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...