kau ke aku ?


wah, rasa macam dah lame da tak memberi post di laman ni.. bukan apa, busy sangat sangat dengan study, sampai dah lupa tentang this blogspot.com. hee ^.^
hmm, bukannya nak cerita panjang, cuma nak cerita sikit yang aku sekarang sangat2 tension dengan masalah ketidak puas hatian terhadap hidup aku yang dah rasa macam orang bo**h...
nak tahu kenapa ? 

hmm, kalau cakap kang kata aku mengumpat pulak kan.. so, daripada ada yang terasa hati and fikir yang bukan-bukan, lebih baik aku elakkan dari meluahkan perasaan ketidak puas hatian aku nih kat sini.. simpan saja dalam hati.. tak pun simpan saja dalam balang and buang jauh jauh.. kan ?

tension memikirkan.. apa yang aku dah pelajari dari apa yang dah jadi ni kan, kita jangan lah menilai orang atau mengata orang yang bukan-bukan kalau kita sendiri tak tahu cerita sebenar.. jalan terbaik, bertanya sendiri perkara sebenar dan lepas tu barulah boleh nak menilai seseorang tu macamana.. and kita takde la dianggap menuduh kan ? secara automatik la pulak, kita mesti memburukkan pulak orang tersebut di depan kawan-kawan yang lain.. haa, kan dah dikira menganiaya.. hmm

No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...