sedih + BENCI


sedih betul harini.. kesan daripada kejadian semalam betul-betul dah hilangkan mood aku harini.. my dear, aleen.. aku tak marah kau and tak salah kan kau pun.. memang rasa bengang sangat, tapi aku tahu tu semua bukan salah kau..

tak sangka dengan apa yang dah jadi.. semuanya hancur.. aku sedih giler2 bila tengok kawan aku kena marah and ugut macam tu.. aku pulak blur and tak tahu apa patut aku buat sebab terhimpit dengan dua mende..hmm, dengan cuaca yang tengah hujan and situasi aku pulak time tu tengah sedih terasa macam dalam drama la pulak kan,huhu :p

aleen, sorry sangat sebab aku bencikan DIA ! aku tak sangka yang dia macam tu.. and aku takkan pernah akan terima dengan apa yang aku tengok and dengar semalam.. aku sayang kau, leen.. sebab tu aku tak salahkan kau pun dalam hal ni.. budak bodoh tu yang salah.. nak lepaskan tanggungjawab dia macam tu je.. dia tak faham kita.. sibuk nak halang2..paling aku tak dapat terima dia marah kau and ugut2 kau.. apa dia ingat dia sape?? aku time tu memang tak boleh tahan bila tengok kawan aku sendiri kena macam tu.. aku tak tunjuk kat kau leen yang aku menangis kan? tapi aku tahu yang kau sebenarnya tahu aku tengah menangis time tu..aleen, sumpah wea.., aku benci dia!!


time aku dah blah dari situ, memang aku menangis puas2.. nasib baik ada yang nak tolong aku.. terima kasih kawan.. :) terima kasih sebab sudi teman ziela walaupun terpaksa bersengkang mata..


hmm, aku ingat kita akan betul2 buat kerja giler.. tapi, cuma aku seorang je yang dah wat kerja giler ! tapi nasib baik semuanya baik2 saja and tak ada apa2 masalah yang jadi..hmm..selepas semua yang dah jadi ni, harap lepasni takkan berulang lagi.. memang betul2 dah bagi pengajaran kat aku.. sumpah, sedih !!! :'(






No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...