kau masih kawan aku

kenapa ye kau buat cerita bohong kau pasal aku? and kau cerita dekat orang lain..kau memang dah memburukkan aku..nak bagi orang lain benci dekat aku kan? sekarang aku dah tahu semuanya and rasa sangat-sangat tak sangka kau akan buat macam tu dekat aku.. apesal ha? kau tak suka aku eh? ke ko cuba nak elakkan diri kau di persalahkan, dibenci and whatever lah..

aku taknah la sebut nama sesiapa.. bila kau baca ape yang aku post ni, tolonglah  bagi penjelasan dekat aku dengan sejujurnya, kenapa kau tipu semua orang and memburukkan aku dekat kawan-kawan yang lain..bukan suka-suka je aku post ni, saja nak kau tahu apa sebenarnya aku tunggu dari kau..paham-paham la ye.. 

aku tak sangka and terkejut giler bila dapat tahu yang kau dah cerita yang bukan-bukan dekat kawan2 yang lain.. dari apa yang kau cerita tak sama langsung dengan perkara sebenar.. kau tipu.. aku terasa giler.. sanggup kau eh buat aku macam ni.. sedih kot, kau buat kawan kau sendiri macam ni..aku dah cuba nak jadi kawan terbaik untuk kau, tapi kau?.. ok, takpe.. bukan nak salahkan kau apa sume.. tapi aku terasa dengan apa yang kau dah buat..

aku post kat blog ni untuk kau.. kalau nak cakap depan2 mesti takkan dapat keluarkan semua apa yang aku nak sampaikan.. kalau kau benci aku lepasni, aku minta maaf lah.. harap kau baca and cuba berterus terang kat aku kenapa kau buat macam tu kat aku.. :(

No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...