Terasa denganMU

Kucing ni takde kena mengena pun -.- saje untuk penyejuk hati yg tengah marah ni
 Kadang kadang rasa menyesal berbuat baik dengan orang. Buat baik di balas jahat. Kenapa ada manusia macam ni ye ? Sedih betul rasanya. Please kawan, kalau ada sesuatu yang kau rasa tak puas hati tolong jumpa depan depan dan cakap. Kenapa perlu nak hebohkan kat laman sosial tentang apa yang kau rasa tak puas hati tu. Lagi buat aku rasa kesal sangat, kenapa perlu maki hamun ? kau takde budi bahasa ke kawan ? 

Apa guna kau jadi manusia kalau akal fikiran kau letak kat kaki ? 
Aku manusia normal, yang ada perasaan. Kalau orang lain yang tak faham apa apa pun bila baca apa yang kau post, pasti akan kata aku kurang ajar tapi mungkin ada jugak yang menyokong kau. isokay lah sebab memang perangai manusia macamtu. Tapi serius aku rasa sangat terasa dengan apa yang kau kata.
Kalau macam ni lah caranya kau layan aku sebagai kawan kau, dengan maki di belakang, aku rasa aku tak perlu kot. Aku tak perlukan kawan yang macam tu. Kau dah semakin biadap sangat. 

Aku taknak mention nama kau sebab boleh mengaibkan kau nanti.. cukup lah aku bagitau orang yang aku maksudkan adalah kawan aku sendiri. Yang dulu kemain gelak 
sesama. Dan sekarang cuma dengan hal yang kecil pun boleh sebabkan kau meoyan tak tentu pasal. Aku bersabar dengan kau. Selagi mampu ok.



No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...