Ada aku kesah ?

memang sangat terserlah kebodohan sesorang itu bila menyembunyikan identiti dan melakukan kerja kerja mengutuk. Kalau berani, please mention your name ! Sememangnya aku sangat membenci orang yang sebodoh itu.

Aku tahu aku tak sempurna. Kadang kala, bila kita cuba jadi terbaik selalu saja di salah ertikan. Memang sangat susah sebenarnya nak puaskan hati semua orang. Bila kita rasa itu yang terbaik dan sangat sangat yakin itulah yang terbaik, pasti saja ada yang tidak berpuas hati, tetap saja mahu mencari kelemahan kita.

Bagi orang yang kuat untuk hadapi semua ni pasti tidak risau dan tetap saja tersenyum. Perangai manusia pelbagai ragam. Itu dah memang lumrah kehidupan, harus selalu bersedia untuk berhadapan dengan pelbagai dugaan kehidupan.

p/s : Kepada haters, kalau tak suka aku tak payah lah rajin sangat masuk blog aku dan tulis comment kau yang macam orang bodoh tak pergi sekolah. Kau tak datang blog aku pun, ada aku kesah ? Sekian :)




1 comment:

nun neee said...

biakn j dye..dye jeles kowt...

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...