Pencarian Blog Kemas, Cantik dan Berinfomasi BY QISZANA

:62: Assalamualaikum readers.. apa khabar?..:1:

ok, harini....
aku nak join satu segment blog kemas, cantik dan berinformasi..
aku ni budak baru belajar kan, so apa salahnya aku join je apa2 segment yang bloggers2 buat..
kali ni segment pencarian blog kemas, cantik dan berinformasi yang aku join ni dari QISZANA
aku saje suka2 je nak join..hee:face12:
oraittt... jom2 intai ape syarat2nyee..:face34:
-
-


1. Letakkan banner Qiszana. (Wajib )

2. Follow blog supaya senang update entri baru Qis ( tak wajib )

3. Buat Entri Bertajuk ::: Pencarian Blog Kemas, Cantik dan Berinfomasi BY QISZANA

4. Pencarian Blog ada 3 kategori ::: Pertama : Blog Kemas …Kedua : Blog Cantik…Ketiga : Blog Berinfomasi. Jadi korang boleh pilih kategori apa yang korang nak masuk. Supaya senang nak qiszana pilih. ( Wajib )

5. Setiap kategori, hanya akan dipilih 10 blog sahaja.

6. Linkkan entri anda dekat sini beserta kategori yang dipilih.

Ni hanya pencarian blog untuk dimasukkan ke dalam bloglist Qiszana sahaja dan sambil review blog yang terpilih.

Tarikh Tutup ::: 30 MAY 2011
-
-

:: Dan saya telah memilih untuk kategori blog cantik lah.. eh, cantik ke ?? hahaha


~end~

1 comment:

Cute MuM said...

Salam Kenal..
Cute Mum datang dari blog Qiszana..
Jemputlah ke blog Cute Mum pula.. :)
http://mamiuyun.blogspot.com

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...