puLAng

oh, cepat betul masa berlalu kan? tak sangka cuti midterm aku dah nak berakhir. masih tak puas lagi.. rasa macam baru semalam aku sampai kat kampung ni.. sabtu aku dah kena berangkat pulang ke hostel.. hmm, sangat berat nak balik sana tapi nak atau taknak aku terpaksa juga lah. bukan aku seorang je yang rasa macam ni, kawan-kawan yang lain pun sama.. masing-masing merungut cuti semingu tak cukup..huhuhu :p
lepas habis je cuti ni, jadual kelas tough.. langsung tak ada cuti dah.. hmm, memang penat lah..and takut juga nak tengok result midterm.. go ne ntah result aku.. buat main-main je.. tau lah exam midterm je, pandang pun sebelah mata je.. padahal midterm ni membantu carry mark aku and sangat penting juga..
hmm, apa pun keputusan yang keluar nanti aku terima je sebab dah memang itu tahap kepandaian aku.. dah la semua buat sendiri.. sikit pun tak meniru.. dulu masa sekolah, rajin juga bawa toyol bagi menyelamatkan diri dari fail and kena denda dengan cikgu, tapi sekarang bila dah belajar dekat kolej, aku dah pandai jujur.. tak meniru sesiapa dalam exam.. cewahh, baik kan aku ? hahaha :D
harap-harap result midterm aku bagus dan carry mark aku tinggi.. so, nanti bila final exam, aku tak ada la nak risau sangat sebab carry mark dah backup..huhuhu
aminnn.. yakin ziela.. yakin !.. yeaahh !! ;)

No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...