i HATE you

kau buat aku rasa nak menjerit kuat-kuat and menangis puas-puas tahu tak..?
kenapa plan yang dah beriya-iya rancang tetiba bertukar? arghh, memang sangat menyakitkan hati, kenapa? kenapa? kenapa? segala-galanya dah tak se'best aku bayangkan 2 minggu lepas. frust !
walaupun plan tu jadi, tapi dah tak exited langsung.. sedihnya.. :'( semuanya berpunca dari seorang perempuan yang bo**h and bang**g sangat yang dah hancurkan plan aku and dah hilangkan semua mood aku malam ni.. oh, God ! sumpah aku benci dia.. 
hari yang dinanti-nantikan ni memang sangat mengecewakan dan tak sama langsung dengan apa yang aku harapkan. memang dah biasa sangat macam ni, apa yang di rancang susah sangat nak jadi.. kenapa? padahal aku memang mengharap sangat sampaikan aku over excited menunggu hari sabtu tapi bila dah nak sampai time'nya, macam ni pula yang jadi.. tension !! 
ok lah, dah memang ini takdirnya. ya, aku terima semuanya. andai kata esok plan tak jadi juga, aku taknak balik kampung dah. biarlah aku stay kat sini seorang.. :(
kepada kau yang aku BENCI ni, terima kasih banyak-banyak sebab buat aku macam ni dan semoga kita bertemu nanti sebab aku memang teringin sangat nak jumpa dengan kau yang macam sial sangat nih !! grr !

No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...