buku rahsia



Dulu sebelum buat blog ni aku ingat blog adalah tempat meluah perasaan. Sama macam diari. Dan aku buat blog ni pun ingat nak cerita la apa yang aku lalui, luah kan apa yang aku rasa. Tapi sebenarnya tak boleh nak buat macam tu sebab blog ni sesiapa je boleh masuk dan baca tanpa kita tau pun siapa. 

Dulu aku suka tulis diari. Suka luahkan dengan menulis daripada bercerita dekat orang lain. Bagi aku tak semuanya pun boleh di kongsi walaupun dengan orang yang sangat rapat dan boleh dipercayai. Perkara yang paling aku tak suka bila ada stalker curi curi baca diari aku. serius, aku benci. And mende tu aku dah selalu kena sampaikan aku dah malas nak tulis diari. Sampailah sekarang aku takde diari dah.

Dekat aku sekarang ni ada diari aku 2tahun lepas. Suka baca balik kenangan dulu yang aku dah lalui. Ada sedih, marah, kecewa. Sesetengah orang fikir tulis diari ni buang masa. Biar lah, setiap orang lain lain. Bagi yang tak berminat menulis diari, diam je. :)

Kalau sekarang nak tulis diari ni susah sikit. Tapi sebenarnya bermacam macam perkara nak di luahkan. -.-



No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...