dah CUTI ;)



hello stalkers ! ;)

berakhir sudah semester 3 yang memeningkan kepala dah bermula lahhh cuti sem yang meng'enjoykan.. yeahhh ! apa plan ziela ?apa plan ? grr, tade pape plan pun lahh.. duduk rumah goyang kaki.. membesarkan badan jewwww...

......
..

apo nak buwek ni jahh oii.. bosan ler aku.. nak keluar dating pun tak boleh, boyfriend jauh :'( takpe sayang, i tunggu you balik ok.. nanti kita jumpa puas2 :')
kerja ? ohh, siapa lah mau amek aku ni bekerja.. cuti sebulan lebih je pun bhaii, pejam celik pejam celik dah habis cuti.. haishhh, so biarlah aku 'mengabdikan' cuti sem ni dengan tidur, makan dan online !! :)

.............
.......

tapiiii.. masih ada aktiviti yang aku perlu buat.. apakah ?? jengg jengg jenggg...

perlu siapkan lesen kereta dalam masa sebulan ! boleh kerrr ? aku dah lah 1 habuk pun taktau bawak kereta.. tau duk sebelah je.. hehe
tapi tapi... aku mesti kena siapkan jugak! aku pun nak ada lesen jugak.. teringin nak drive kereta, teingin nak bawak boyfriend aku jalan jalan, hikhikhik, and teringin jugak nak sangkut dalam traffic jam *padahal mende tu paling orang nak elak -.-



.........
..
hmm, apa apa pun harapnya sepanjang aku buat lesen ni takde pape halangan lah.. abang JPJ yang akan duduk sebelah aku nanti pun harap harap boleh lepas kan aku.. hahaha, takutt wooo.. :')
kalau rezeki aku mencurah curah, dapat lah aku merasa ada kereta sendiri nanti.. hahhh, berangan ! -.- insyaAllah lah.. 5 tahun lagi.. HAHA ^.^ perancangan awal je ni ;)



No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...