GEGAR BLOG JULAI 2011

:88: assalamualaikum..


-
-
-
tengok tajuk entri pun ada rase gegar x ? haha:face64:
aku sebenarnye tak berapa paham apa motif segment kali ni.. sorry ye abg ben:face15:.. tapi aku tak kira ! nak join jugak !! teruja nak join sebab sebelum ni tak pernah libatkan diri dengan segment2 yang abg ben buat sebabnya asyik tamat tempoh je.. :face32:

-
-
aku pun nak gak kenal lebih ramai blogger2 yang ade ni..orang kata berkawan tu biar beribu ribu ribu kan ?..hehehe
ok. korang semua kalau nak join :99: SINI.. cepat tau ! segment ni tamat hari Isnin, 4hb julai 2011 pada jam 2 petang.. aku dah join, korang bila lagi ? hee :):face12:

-
-
-

end


3 comments:

Shuk_ArChie said...

Hey... Shuk datang goncang sini... shuk poin join ;) selamat berkenalan
Klik Sini untuk melawat blog Shuk

Cik Yana said...

datang menggegar!!
rasakanlah haha
:)

gegar balik my blog k

Cik Ayu said...

haiii..datang gegarrrr sini

feel free gegar Cik Ayu di http://bila2akurajin.blogspot.com/2011/06/gegar-blog-julai-2o11-bermula.html

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...