Rindu nak Blogwalking~~

:88: Assalamualaikum.. :88:
tak jawab dosa, kalau jawab SAYANGGG:132:

hmm, dah lama giler tak buka blog nih..rindu giler nak berblogging dan blogwalking..
kepada sesiapa yang dah follow tu, nanti ada masa, saya follow korang balik ye..btw, thanz sebab dah follow :face40:..
-
-
aku bukannya malas nak on blog, tapi kesibukkan yang teramat disamping ketiadaan BERUK'BAND juga menjadi faktor kenapa aku dah lama tak update entry..
haishh, macam klakar je ayat aku nih.. hahaha:face64: .. dah ! ignore kan je.. :face43:

ni nak story sikit nih, hee:face64:.. meh2 kita rilex jap baca story aku ni..
tapi kalau taknak pun tak pe.. who cares ? :face50:
-
-
aku baru je balik dari Perak, ke kampung halaman ayah dan mak aku..
Wow ! seronok tau ? walaupun kekadang tu ada juga rasa bosan:face56: tapi menyeronokkan !:132:
selepas 7 tahun, aku jejak semula ke sana dan macam2 perubahan.. tapikan, aku suka giler tengok sawah padi :131:.. buat aku rasa tenang !
sempat juga lah aku bergambar kat sawah tu untuk kenangan.. cantik sangat permandangannya, tambah2 lagi yang menjadi modelnya tu aku..hahaha, perasan pula disitu.. :face34:

aku dan family, tak lepaskan peluang pergi Laketown Bukit Merah:face51:.. dah alang2 sampai kat Perak kan..hehe
sangat2 seronok.. letih jugak tau, yelah seharian berjalan..hehe
tapikan, kalau dapat pergi dengan orang tersayang :h: fruitheart:h:, lagi SERONOK lah..hehehe
heyy, musyuk shaye yang muncit :face2:.... bila lak giliran kita pergi sane ?? hehehe

lepas balik dari Perak, apa plan seterusnya ?? haishhh, adalah !.. semestinya lebih menarik dan aku tak sabar nak tunggu..:132:
-
-
-
end

No comments:

Jom baca yang lain (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...